Friday, July 23, 2010

没大没小 ==

one of d part of d conversation btwn my f3 junior and me in fb

Rain Win:
i miss activity too XD
i miss d time when we sit around bass and chat non-stop
i miss d time when i scold sum stupid ppl (yeah!yeah!yeah!)
i miss d time when i know mimi gt 100 in her addmaths and u failed in ur maths XD
no fail in maths anymore!!!wohoo~~~add oil T-T


Yan Jia Tiu
i also miss the time u say your kedudukan tingkatan drop to 3x ....
i also miss your suprise expression when u know mimi eye addmaths result....
i also miss your "sleeping posture" on the bass during 合奏
i really miss the time when u bing your yellow asadi bag and 弦线盒 to the classroom...
fine... i will add oil for my maths la...><...


总结:现在的junior真的是没大没小 XD

但是...我还是很爱你们啦
咪咪眼...离子烫...很感谢你们两年来的陪伴
让每一次的活动都充满欢笑声 XD
自从seniors 走后我就很寂寞 (她们当时真的是很吵很吵 XD)
幸亏有你们的存在
还记得我们无聊时
从攀登讲到pattern (咪咪眼无聊到 !@#$%^&*)
再讲到离子烫数学failed (被我们笑到...XD)
这几年...真的是欢乐无数啊 (yeahh!!!)
哈哈..
可惜现在一切都结束了...
2年的首席...我是多不称职啊
在众多首席里...我那逍遥自在的性格是人人皆知
对不起啦...我不是很喜欢被人束缚着的
很庆幸你们都很听话
所以我就逃过一劫啦
现在我走了...没留下什么
只是想说
台风要做出来!!!!
不要像木头
记得看指挥吸气啊!
XD


话说回来
我们都是倍大的九代单传 (教练的错 =P )
但因为人少...我们才更加珍惜彼此
还记得你们叫我不要走的那一刻吗? (都不知道是真心还是假意 XD)
我还是有点感动的 (爽 ><)

我会永远记得你们
我的juniors...

和seniors 一起奏龙乡
和juniors 一起奏春风
都是很美好的回忆

很快...我从junior
变成senior
再升级为团友
5年
我学得很多
希望你也是。


我爱你们。=)

曾经是倍大首席的我

lala~

No comments:

Post a Comment